Porządek obrad
1.
Otwarcie Sesji, stwierdzenie quorum;
2.
Przedstawienie porządku obrad;
3.
Wręczenie aktów nadania stopnia awansu zawodowego;
4.
Sprawozdanie z działalności Burmistrza;
5.
Sprawozdanie z działalności Komisji Rady;
6.
Informacja o złożonych interpelacjach, zapytaniach i odpowiedziach;
8.
Podjęcie uchwały w sprawie: przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego KOŚCIELISKA,SKIBÓWKI,KRZEPTÓWKI;
9.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Miasto Zakopane a Gminą Miejską Kraków;
10.
Podjęcie uchwały w sprawie: upoważnienia Burmistrza Miasta Zakopane do zawarcia porozumienia z PKP PLK S.A. dotyczącego zadania pn. ‘’Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla modernizacji ul. Smrekowej w Zakopanem wraz z infrastrukturą w ramach Projektu „ Prace na liniach kolejowych nr 97, 98,99 na odcinku Skawina-Sucha Beskidzka- Chabówka-Zakopane” oraz uregulowania zasad współpracy i wspólnego finansowania zadania;
11.
Podjęcie uchwały w sprawie: ustalenia Śródmiejskiej Strefy Płatnego Parkowania na drogach publicznych na terenie Miasta Zakopane, ustalenia wysokości opłat i sposobu ich poboru za postój pojazdów samochodowych w tej strefie oraz w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVIII/655/2023 Rady Miasta Zakopane z 15 czerwca 2023r.;
12.
Podjęcie uchwały w sprawie: obciążenia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Zakopane ograniczonym prawem rzeczowym;
13.
Podjęcie uchwały w sprawie: obciążenia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Zakopane ograniczonym prawem rzeczowym;
14.
Podjęcie uchwały w sprawie dzierżawy miejskiej nieruchomości gruntowej;
15.
Podjęcie uchwały w sprawie dzierżawy miejskich nieruchomości gruntowych;
16.
Podjęcie uchwały w sprawie uchylenia uchwały nr XXIII/303/2012 Rady Miasta Zakopane z 01.03.2012r. w sprawie wysokości minimalnych stawek z tytułu najmu-dzierżawy gruntów, stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane, obowiązujących od 01.05.2012r.;
17.
Podjęcie uchwały w sprawie dzierżawy miejskiej nieruchomości gruntowej;
18.
Podjęcie uchwały w sprawie: zbycia nieruchomości lokalowej mieszkalnej stanowiącej własność Gminy Miasto Zakopane;
19.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr LI/690/2023 Rady Miasta Zakopane z dnia 27 października 2023r w sprawie sprzedaży na rzecz najemców – lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasto Zakopane w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej;
20.
Podjęcie uchwały w sprawie metody ustalania opłaty oraz wysokości stawki za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
21.
Podjęcie uchwały w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz terminu i miejsca składania deklaracji przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Miasto Zakopane oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej;
22.
Podjęcie uchwały w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są zobowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz gminy oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych;
23.
Podjęcie uchwały w sprawie: zmian w planie budżetu Miasta Zakopane na 2025 rok;
24.
Podjęcie uchwały w sprawie: zmian w wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Zakopane na lata 2025-2041;
25.
Oświadczenia i komunikaty;